Eksempel på handlingsplan for søgning efter forhandler

Uge:Aktivitet:Ansvar:
1Instruktion af konsulent, 2 x 4 timerBegge
2Liste over kendte, mulige forhandleremner via markedskendskab.
List over mulige forhandleremner via netværk / kontakter.
Virksomhedens konsulent
3Opfølgningsmøde: Hvilke forhandleremner skal kontaktes ?Begge
4+5Emner kontaktes pr telefon, tilsendes materiale om virksomheden og følges op via telefon/telekonference, for at vurdere interesse for samarbejde.Konsulent
6Opfølgningsmøde: Feedback til virksomhed om første kontakt. Beslutning om, hvilke emner der skal arbejdes videre med.Begge
7Planlægning af besøgsrunde hos udvalgte emnerKonsulent
9Besøgsrunde hos udvalgte emnerKonsulent
10Opfølgningsmøde: Feedback til virksomhed om besøgsrunde. Diskussion af hvilke emner der skal arbejdes videre med.Begge
12Fælles besøg hos top-5 emner. Gensidig introduktion af virksomhed og forhandleremner. Diskussion af samarbejdsmuligheder.Begge
13Opfølgningsmøde: Diskussion af resultat af besøgsrunde og planlægning af videre forløb: Skal der startes forhandler, hvem og hvordan? Hvor længe skal konsulenten fortsat være involveret? Begge